Content creatie en programmering

Om betekenisvolle relaties tot stand te brengen, gaan we altijd op zoek naar relevante content. Vanuit strategische uitgangspunten en een helder (merk)concept vertalen we dit naar diverse middelen, media en momenten en programmeren op die wijze merken, situaties en gebieden.

Voor Ahrend gebeurde dat via themacommunicatie op beurzen. ‘Your personal space’ behandelde de mogelijkheid om inrichtingen van kantoren te customizen. ‘World wide working’ richtte zich op een wereld waarin het nieuwe werken centraal stond en ‘Re-think’ behandelde duurzaam gebruik van kantoormeubelen. Op deze wijze kon Ahrend zich niet alleen positioneren als producent van hoogwaardig meubilair, maar ook als vraagbaak en consultant voor inrichtingsvraagstukken.

Een thema-aanpak om relevantie en actualiteit te duiden is niet alleen voorbehouden aan profit organisaties. Voor bijvoorbeeld het Black Magic Woman Festival gebeurde dat via ‘Here to Stay’, ‘Sharing Identities’ en ‘Be You’. Relevante thema’s waar het gaat om identiteit en diversiteit. Thema’s om een gedachtegoed te communiceren en van festival naar merk, community en platform te transformeren.

Met Zuidoost is ZO! ontwikkelden we een open en actief merkconcept passend bij deze tijd van een participerende samenleving. Geschikt om een grote diversiteit aan doelgroepen en gebruikers te bedienen vanuit een zichtbare en samenhangende gedachte.

En om steden en gebieden te helpen in de ontwikkeling programmeren en produceren we middels placemaking en placebranding. De Stadstafel,  Bijlmerbios en Metro Movies zijn daar voorbeelden van.